Το #1 Κτηματομεσιτικό Δίκτυο

 

Το #1 Κτηματομεσιτικό Δίκτυο στον Κόσμο


Πολλοί από εσάς μπορεί να αναρωτιέστε αν και πού διαφοροποιείται η RE/MAX από τα υπόλοιπα μεσιτικά γραφεία. Δεν θα σταθούμε ιδιαίτερα στους αριθμούς που είναι δεδομένοι και σίγουρα εντυπωσιακοί. Είναι πλέον γνωστή η ηγετική θέση της εταιρείας στον παγκόσμιο χάρτη του Real Estate. Ενδεικτικά:

Νο1 κτηματομεσιτικό δίκτυο σε αριθμό χωρών

Νο1 κτηματομεσιτικό δίκτυο σε αριθμό γραφείων στον κόσμο



Νο 1 κτηματομεσιτικό δίκτυο σε αριθμό γραφείων και συνεργατών στην Ευρώπη.




Νο1 real estate brand σε αναγνωρισιμότητα και άλλα…

Το ίδιο εντυπωσιακά είναι και τα νούμερα που αφορούν τη χώρα μας. H RE/MAX είναι το μεγαλύτερο δίκτυο μεσιτικών γραφείων στην Ελλάδα, με 70 γραφεία και 700 συμβούλους ακινήτων.



Στην Αττική και ειδικότερα στα Νότια Προάστια, ηγετική θέση κατέχει το γραφείο RE/MAX Plus. Πρόκειται για ένα από τα παλαιότερα μεσιτικά γραφεία στην περιοχή, με μεγάλο αριθμό πωλήσεων κατοικιών, αλλά και ενοικιάσεων. Σήμερα αριθμεί 30 μεσίτες ακινήτων, με συνεχή παρουσία στις πρώτες 4 θέσεις των γραφείων της εταιρείας με βάση τον τζίρο.

Πώς οι παραπάνω αριθμοί μεταφράζονται σε όφελος για τον Έλληνα πωλητή ή αγοραστή;


- Η RE/MAX και η κουλτούρα της συνεργασίας.

Το δίκτυο δεν είναι απλώς αριθμοί, αλλά ένας ζωντανός οργανισμός που πάλλεται και λειτουργεί προς όφελος του πελάτη. Ο πωλητής αναθέτει την πώληση του ακινήτου στο σύμβουλο της επιλογής του και το σύνολο των κτηματομεσιτών του δικτύου αναλαμβάνουν την εύρεση αγοραστή. Αποτέλεσμα αυτού είναι η ταχύτατη και αποτελεσματική πώληση του ακινήτου. Ο αγοραστής, από την άλλη, έχει τη δυνατότητα να αναζητήσει ακίνητα στο site της εταιρείας ή να εμπιστευτεί το σύμβουλο της αρεσκείας του για την εύρεσή τους. Ο υπεύθυνος συνεργάτης θα αναζητήσει ακίνητα για λογαριασμό του αγοραστή, σε συνεργασία με τους τοπικούς κτηματομεσίτες, κερδίζοντας για εκείνον χρόνο και χρήμα.


- Ο ανθρωποκεντρικός χαρακτήρας του δικτύου.

Μια σημαντική διαφορά από άλλα γραφεία του χώρου, είναι ο τρόπος συνεργασίας των γραφείων μας με τους ιδιοκτήτες ακινήτων. Πιο συγκεκριμένα, ο ιδιοκτήτης έχει τη δυνατότητα να έρθει σε επαφή με το τοπικό γραφείο της περιοχής του και να επιλέξει τον συνεργάτη ο οποίος θα τον εκπροσωπήσει. Η σχέση ιδιοκτήτη – συνεργάτη είναι για εμάς σημαντικότερη από το ίδιο το ακίνητο, αφού οι ανάγκες του πρώτου θα καθορίσουν τις ενέργειες του δεύτερου, άρα την ίδια την πώληση. Από τη στιγμή της ανάθεσης και έπειτα, υπεύθυνος του ακινήτου θα είναι ο συγκεκριμένος συνεργάτης και μόνο. Εκείνος θα αναλάβει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του πλάνου προώθησης – marketing plan. Εκείνος θα ενημερώσει τους κτηματομεσίτες εντός και εκτός του δικτύου. Εκείνος ή μέλος της προσωπικής του ομάδας θα οργανώσει και θα είναι παρών στις υποδείξεις. Επίσης, θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στη συγκέντρωση και διαχείριση των προσφορών. Τέλος, θα έχει ενεργό ρόλο στην κρίσιμη φάση των διαπραγματεύσεων και θα συντονίσει όλα τα εμπλεκόμενα μέρη μέχρι την υπογραφή του συμβολαίου. Για εμάς, η ασφάλεια και το αίσθημα σιγουριάς που προσφέρουμε στους πελάτες μας, είναι η νούμερο 1 προτεραιότητά μας. Έτσι αποφεύγουμε το φαινόμενο της υπόδειξης του ακινήτου από διαφορετικούς συνεργάτες σε κάθε υπόδειξη, πολλοί εκ των οποίων μπορεί να βλέπουν για πρώτη φορά το ακίνητο. Ταυτόχρονα, ελαχιστοποιούμε την πιθανότητα μιας λάθος επιλογής που μπορεί να οδηγήσει την πώληση σε αδιέξοδο ή τους πελάτες μας σε δυσάρεστες εκπλήξεις.


- Διαρκής εκπαίδευση των συνεργατών.

Οι συνεργάτες μας δεν είναι απλώς 700+ διαφορετικοί πωλητές που λειτουργούν κατά βούληση. Τόσο η RE/MAX Ελλάς όσο και κάθε γραφείο ξεχωριστά, επενδύουν στην εκπαίδευση των συμβούλων. Έτσι, ακόμα και ο πιο άπειρος σύμβουλος ακινήτων, μπορεί σύντομα να προσφέρει ποιοτικές υπηρεσίες, εκμεταλλευόμενος τη δύναμη και τη στήριξη του δικτύου. Παράλληλα, οτιδήποτε καινούριο προκύπτει στο χώρο του Real Estate, του digital marketing κλπ, γνωστοποιείται άμεσα και εντάσσεται στην καθημερινότητα των συνεργατών.


- Έλεγχος διασφάλισης της ποιότητας υπηρεσιών.

Ακόμα και στις πιο άρτια οργανωμένες εταιρείες, δεν λείπουν τα παράπονα των πελατών. Η RE/MAX καταβάλει σημαντική προσπάθεια να βελτιώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες της, αλλά και τη συνολική εμπειρία όλων όσοι έρχονται σε επαφή μαζί μας. Ο πελάτης ενημερώνεται από το σύμβουλο ακινήτων για τη δυνατότητα αποστολής παραπόνων, καθώς για το ότι οι σύμβουλοι ελέγχονται σε τυχαίες χρονικές στιγμές. Οι έλεγχοι αφορούν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και διενεργούνται από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας και το τοπικό γραφείο που ανήκουν. Θεωρούμε ότι έτσι συμβάλλουμε στην ενίσχυση του αισθήματος εμπιστοσύνης των πελατών μας, ενώ παράλληλα βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας. Απώτερος στόχος μας είναι να μετατρέψουμε την επαφή των πελατών με τους συμβούλους της εταιρείας, σε μια ασφαλή αλλά και συναρπαστική εμπειρία.